Reis mee met Susanne

Nieuwe poging om te laten weten dat ik nog leef

Dag allemaal,

Bij deze een nieuwe poging om te laten weten dat ik nog leef en dat het goed met me gaat

Laughing
Een dikke week geleden heb ik ook een poging gedaan, helaas heeft de computer in het hostel in Buenos Aires mijn poging 'opgegeten' voordat ik deze kon plaatsen, gggrrrr!!

Een update: Op 4 mei ben ik s morgens om 6.30 uur lokale tijd vanaf Australie, Melbourne naar Santiago, Chili gevlogen om daar op 4 mei 11.30 uur lokale tijd aan te komen. Een erg raar idee om op deze manier in de tijd te reizen. Een dag later heb ik Bernd op het vliegveld opgehaald en zijn we aan twee weken Chili en eigenlijk vooral Argentinie begonnen. Na 2 dagen in Santiago te hebben rond gelopen kan ik zeggen dat het land totaal anders is dan Australie. Ik moest dan ook even wennen aan de rommel op straat, het weer links lopen op de stoep en dat ik weer aan de ' gewone' kant van de weg kan gaan staan als ik op een bus wacht. De lucht in Santiago was niet helder, smog (bijna) altijd en overal. Ondanks dat was het Andesgebergte schitterend om te zien. We hebben dit dan ook van dichtbij bekeken en in de sneeuw gelopen, brr was koud boven in het skigebied(je). De tour die we hebben gedaan, werd ook maar tot 15 mei uitgevoerd, daarna werden de wegen te moeilijk begaanbaar ivm het begin van de winter. De stad heeft veel mooie gebouwen, waaronder het regeringspalies Moneda en pleinen, maar ook het uitzicht vanaf de Cerro San Christobal was zeer de moeite waard. We hebben er van een zonsondergang genoten en daarna nog van het geweldige uitzicht op alle lichtjes in de stad.

Hierna was het tijd om verder te gaan richting Mendoza, Argentinie. Deze busrit duurde ongeveer 7 uur en ging dwars door het Andesgebergte. Geweldig wat mooi en aangezien de bus meer comfort bood dan een vliegtuig en een veel meer geweldig uitzicht was het zeker geen straf om deze rit te maken. Bij de grens Chili-Argentinie hebben we ongeveer drie kwartier gestaan en werden er maar 2 koffers nader bekeken (lees 'over hoop gehaald'). Dat dit weinig was en de tijd erg kort begrepen we achteraf toen we met de mensen in het hostel in Mendoza spraken. Het schijnt normaal gesproken een crime te zijn, geluk gehad dus. Tja en dan Mendoza, bekend om zijn wijn en ik moet zeggen de wijn die wij er geproefd hebben was erg lekker! Maar veel meer dan over een museum, veel pleinen, kerken en heerlijke wijn kan ik jullie niet vertellen aangezien Bernd en ik beide 2 dagen in bed hebben gelegen, ziek, iets minder geluk. Hierdoor hebben we onze route ook aangepast en zijn we van Mendoza gelijk naar Buenos Aires gegaan waar we een week zijn geweest. Verhalen over wat we allemaal gezien en gedaan hebben in Buenos Aires houden jullie tegoed. Ik ga eerst proberen dit verhaal in de 'lucht' te krijgen.

Ik hoop dat het thuis met jullie allemaal goed gaat, hier gaat het prima. Op dit moment is het familiebezoek en het bezoek aan de watervallen, Foz do Iguacu in Brazilie (helaas) ook al weer geweest en zijn Andre en ik vanmiddag net in Costa Rica aangekomen.

Groetjes en liefs Susanne

Reacties

Reacties

Wim Veldhuis

Hoi S&A,

Tja wat kunnen we zeggen, het verhaal maakt ons alleen
Maar nieuwsgieriger naar de foto's!!!!

Wat een belevenis...

Veel plezier nog en we kijken uit naar de update én de foto
's

Groet
WAME

Tamara

Ha Suus en Andre,

Ook maar even een geluid van mij! Bedankt voor je lieve kaart. Het geboortekaartje dat het langst onderweg is geweest van allemaal. Een hele eer voor onze nieuwste telg om post uit Australie te ontvangen. Hier alles ook goed. Ik hoop dat jullie daar samen ook goed genieten. Tot horens en details volgen nog... haha

kusje

Ingrid

Hallo Susanne,

Ook namens je collega's bedankt voor het kaartje! Erg leuk. Ook fijn om weer een verhaal van je te kunnen lezen, zodat we weten hoe het met je gaat en wat voor een avonturen je beleeft.

Groet,

Ingrid

Joanneke

Lieve Suus,
Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je/jullie zo genieten! Andre ook een goede reis gehad? Heeeeel veel plezier nog!
Liefs Jo

tetske

Het blijft leuk om te lezen wat je doet, en wat je meemaakt. Fijn dat het goed met je gaat!
Groetjes, Tetske.

Vera

Hi ihr beiden,
schön, von dir zu hören Suus, Wir wünschen euch weiterhin eine aufregende Zeit und viel Spass!!!
Lg Vera

Ellen

He Susanne,

Fijn om weer wat van je te horen! Nog steeds lekker aan het reizen, heerlijk, je hebt in september vast heel veel te vertellen! Nog heel veel plezier en tot snel!

Groetjes,
Ellen

Inge

Hoi Susanne,

Wat een mooie beelden daar uit het verre Brazilie. Fijn om weer even wat van je te horen/zien. Heel veel plezier daar aan de andere kant van de aardbol; lekker genieten!

Groetjes, Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!