Reis mee met Susanne

Wat ik zeker niet ga missen....

Hoi allemaal,

De afgelopen dagen in Byron Bay zijn ondanks de regen omgevlogen. Gezellig hostel, leuk plaatsje en veel leuke en gezellige mensen. De laatste dag in Byron naar the lighthouse gewandeld en naar een hele groep dolfijnen gekeken, alle surfers bewonderd en de fantastische stranden op de foto gezet. Helaas moeten jullie nog een beetje geduld hebben voor ik foto's kan plaatsen.

Vrijdagavond in Brisbane aangekomen, een uur tijdverschil met Sydney, raar idee in een en hetzelfde land. Nu weer een nieuwe plek, nieuw bed, nieuwe mensen...,maar niet heus... Bekende stem, dezelfde meidals op dag 1 in Sydney, de wereld is echt klein ;-) Tja wat doe je dan, je backpack in de kamer zetten, je voorstellen aan je nieuwe kamergenoten, wandelschoenen uit, slippers aan en samen de stad in om een ijsje te scoren en een beetje bij te kletsen. He, wat is het leven hier toch vervelend :-)Morgen ga ik al weer verder vanuit Brisbane,via de Australia Zoo naarNoosa.Steve Irwin('The Crocodile Hunter') isnog steeds een begrip in de hele wereld en de Australia Zoo hoort daar zeker bij, ik ben dan ook erg benieuwd.

Ohhh ja, waar de titel van dit verhaal op slaat zal ik jullie ook nog verklappen,het gaat over de keuken van het hostel :-( Vreselijk enwat was het dan inal die andere plaatsen fijn. Op dat moment besefte ikvanavond hoe lekker het thuis allemaal voor elkaar is en hoe fijn het is als een keuken netjes enschoon is. En vooralalle kookbenodigheden (zoals een blikopener) voor handen zijn, grrrr...Ter gerustelling voor jullie allemaal,het isuiteindelijkgelukt met mijn prakje :-) en ik ga dus met een volle maag de avond in.

En ja voor de volgende keer zal ik een blikje kopen met zo'n dingetje eraan, zodat ikinde toekomst zonderblikopener kan leven!!

Alvast welterusten,

Susanne

Reacties

Reacties

André

Dag Lieverd,

Hoe netjes en schoon de keuken thuis is?
Het is maar goed dat je niet kunt zien hoe zo'n ontzettende puinhoop het hier in de keuken is!

Goeie reis verder!

Femke

Hahaha wat leuk om zo met je mee te reizen. Alhoewel ik wel erg jaloers ben en graag daar samen met je had gezeten.... Maar ja voor mij blijft dit nog even dromen :)
Moet ook lachen na jou verhaal en dan de reactie van je mannetje hahha.
Hey meid kijk alweer uit naar je volgende verhaal!!!! Liefs

Roanne

Hey Suus, leuke verhalen, ben echt wel jaloers op je! Geniet er lekker van,ben erg benieuwd naar je verdere belevingen ;) Liefs

Johan & Hester

Misschien moeten we binnenkort de keuken thuis eens komen inspecteren, André?

Marian

Hahaha, ben je je Zwiterse zakmes vergeten? Daar zit een heel mooie blikopener op :-D

Mam

Schöne Geschichten schreibst du. Möchte wohl jeden Tag eine lesen...Und bei deinem Schatz müssen wir uns wohl schleunigst mal zum Essen einladen. Dann ist sicher alles tip top. Liebe Grüsse, dicker Kuss

Jack Poortinga

Heerlijk om zulke verhalen te lezen! Ik (wij) hopen voor je dat de rest van je reis ook zo bevalt als de afgelopen weken. Ik kijk uit naar je nieuwe belevenissen! Njoy your stay!

Inge

He Susanne,
Wat een groot avontuur! Stoer hoor... Heel veel plezier tijdens de volgende fase in je reis en ik blijf je op de voet volgen. Lekker genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!