Reis mee met Susanne

Sydney

Dag allemaal,

Even een kort berichtje: ik bennettwee dagen in Sydney en durf nu al te zeggen dat ik het een geweldige stad vind

Laughing

The Opera House, Harbour Bridge, Manley Beach, Hyde Park en vooral de mensen, allemaal even behulpzaam en vriendelijk. Sta je je even rustig te orienteren met een plattegrond, is er bijna altijd wel iemand die je vraagt of je oke bent, je hulp nodig hebt, of je het kunt vinden. Ik moest op een of andere manier al een aantal keren aan de commercial van 'Sire' denken...

De stad is ook heel schoon en dat terwijl ik bijna nergens op straat prullenbakken zie staan. Rara, hoe doen ze dat hier?!

Voorovermorgen staan The Blue Mountains op het programma, ik ben erg benieuwd. Het ligt 60 km landinwaarts van Sydney en daar heb je hiereentreinritje van 2 uur voor nodig!

Ik blijf nog in ieder geval tot donderdag hier voordat ik mijn weg zal vervolgen naar Byron Bay...

GroetjesSusanne

Reacties

Reacties

Marian

Hey Suus, fijn te horen dat je al positieve indrukken hebt van dit geweldige continent!! Way to go! En veel plezier in de Blue Mountains :-D

Uli

Hallo Susanne,

das hört sich doch sehr schön an. Mit Sydney bist Du ja direkt einem Highlight gestartet;-))

und wie hat Dir Manly gefallen? Das war während meines Studium meine Heimat dort. Oh man, wenn ich daran denke und an die Fahrten mit der Manly Ferry nach Circular Quay, möchte ich am Liebsten direkt zurück...

Was Du auf jeden Fall bei schönem Wetter machen musst, ist der "Bondi to Coogee walk" und immer schön mit den Fähren fahren.

Wie lange bleibst Du denn insgesamt in OZ?

Ganz liebe Grüße aus HH und weiterhin viel Spass

Uli

Erik

Hoi,

Heel veel plezier en avontuur gewenst.

Liefs,

Erik

Aafke

Klinkt allemaal geweldig!Veel plezier en maar goed genieten!

Renske

Ha die Susanne, JALOERS!!
Anne en Iwan hebben net de Great Ocean Road gedaan en gaan morgen naar Nw Zeeland. Tis nu helemaal duidelijk dat moeders daar ook nodig heen moet, maar eerst die verrekte master. Have fun, leuk om je te volgen zo!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!