Reis mee met Susanne

Voor de (quiz)liefhebbers

Dag allemaal, Er lag bij het Oasis Visitor Center Everglades National Park een mooie, zachte, groene knuffeldier alligator met een briefje eraan met de tekst "Draai me om, om te zien wat ik allemaal eet". Tja zoiets kan ik natuurlijk niet laten... :-) Uit de buik van deze alligator heb ik een 6-tal dieren gehaald, voor de liefhebbers de volgende vraag: "Welke dieren zaten in de buik van de alligator?" Ik zou zeggen doe eens een gok, geef jouw antwoord in een reactie op dit verhaal. Het antwoord kunnen jullie over ongeveer een week op deze site vinden! Groetjes en tot gauw, Susanne

Reacties

Reacties

Janet

vis, otter, vogel, hert, schildpad, mens

Leuke quiz.....

Jack Poortinga

vis / kikker / reptielen / watervogels / knaagdieren / buffel

Zo maar wat dieren genoemd... Ben benieuwd wat de hoofdprijs is! Haha.

Complimenten voor de leuke verhalen die je schrijft. Mooi om te lezen.

tetske

watervogels, vissen, schildpadden, kikkers, krabben en wat voor zoogdier hij maar te pakken kon krijgen: eekhoorn?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!